TV COM

Kalendář

<duben 2024>
poútstčtsone
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
6.4.2016 otevřeno: 1847 x

Vzniká nová obchodní, marketingová a komunikační strategie ČSH

„Nepohneme se dopředu, pokud se házená nestane značkou, která je podporovaná celým házenkářským hnutím, a jasně vnímaná i všemi externími partnery," říká Daniel Novotný, nový šéf svazového marketingu, který má za sebou vedle házenkářské kariéry dlouholeté působení ve vedoucích pozicích u nadnárodních firem.

Po prvním zasedání nově složené Exekutivy ČSH se mezi důležitými osobnostmi pro směřování hnutí objevil zkušený strategický marketér a někdejší extraligový házenkář Daniel Novotný. Vedle jasného formulování obchodní, marketingové a komunikační strategie házené pro nejbližší roky, která by byla spojená s měřitelnými strategickými cíli, považuje Novotný za důležitou také schopnost vedení ČSH své vize správně komunikovat s širokou házenkářskou veřejností. „Potencionální úspěch našich strategických plánů do značné míry stojí na tom, jak dokážeme jako házenkářské hnutí spolupracovat na jejich naplňování, a tedy i na konstruktivní a pozitivní interní komunikaci,“ říká Daniel Novotný, jenž má za sebou dvacetiletou praxi v TOP manažerských pozicích mezinárodních firem (viz profil níže).
 

Jmenování tohoto zkušeného manažera do pozice CMO (Chief Marketing Officer), tedy šéfa svazového marketingu, bylo prvním opatřením nového svazového vedení, které si vytklo pozdvihnutí marketingu házené jako jeden z klíčových úkolů pro své čtyřletété funkční období. Daniel Novotný se zároveň postaví po bok Jana Svitáka a stane se druhým jednatelem společnosti CS HANDBALL. Prioritou nejbližších týdnů a měsíců je předložení komplexní obchodní, marketingové a komunikační strategie do roku 2020. „Nikdy v minulosti nebyl zpracován detailní materiál, který by jasně a měřitelně formuloval výše uvedené, a to přesto, že je zcela jasně podloženo, že strategicky řízené organizace jsou v konkurenčním prostředí úspěšnější než ty, kterým takový pohled chybí,“ připomíná Novotný. Jako základní problém vidí v současné chvíli fakt, že „HÁZENÁ“ není plnohodnotným „BRANDEM“, chcete-li, značkou. „Pokud chceme, aby s námi své jméno spojil jakýkoliv komerční partner, který svou značku jasně definovanou má, pak si i my musíme jasně definovat, kdo jsme a jaké jsou naše hodnoty, emoční a racionální benefity, jaká je ‛osobnost značky HÁZENÁ‛. Bez těchto atributů žádný marketér nebude moci posoudit, zda se naše a jeho značka mohou vzájemně podporovat či nikoliv.“


Novotný zároveň připomíná, že pro úspěšné zavedení všech výše uvedených úrovní strategie do denního života našeho hnutí je nutné zlepšit interní komunikaci v rámci házenkářské komunity. „Jde jednak o to získávat zpětnou vazbu, a jednak lépe přenášet do hnutí motivaci našich konkrétních rozhodnutí. Jednoduše, při budování naší značky musíme vnímat také lidi v hnutí, a tomu musíme rovněž přizpůsobit obsazení některých pracovních postů. Doposud jsme v této oblasti měli, a ještě nyní máme, velké rezervy. Nějaký čas potrvá, než bude situace stabilizovaná, protože optimálního stavu může být dosaženo až poté, kdy bude do praxe uvedena nová komunikační strategie. Reálně se bude jednat o druhou polovinu letošního roku. Pochopitelně nám jde o to, aby v nové sezóně již interní komunikace byla oblastí, která implementaci nové strategie ČSH pro období 2016-2020 podporuje a nikoliv zatěžuje,“ přibližuje Novotný. Reálným odrazem těchto slov jsou aktuální změny v personálním obsazení svazového PR. Více v samostatném článku ZDE
 

Kdo je Daniel Novotný?


Mgr. Daniel Novotný, MBA. (* 30. 11. 1968)

funkce: CMO ČSH (Chief Manager Officer),šéf svazového marketingu,
            jednatel CS HANDBALL
rodina: manželka Martina, děti Sabina (19 let), Daniel (12 let) a Nicole (6 let), psi Bugsy, Lord a
            Dag, králík Bobík, kůň Merlin
kariéra: Baumax, TESCO, Interspar, Penta Investment, Penny Market
největší házenkářský úspěch: člen extraligového týmu Slavia Praha, člen reprezentace U21
největší trenérský úspěch: postup s týmem TV Unterstrass Zürich do 2. švýcarské ligy
motto: AD AUGUSTA PER ANGUSTA  (Přes nesnáze k vrcholům)