TV COM

Kalendář

<duben 2024>
poútstčtsone
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
15.5.2020 otevřeno: 1473 x

Startuje školení k H-netu 2.0. První webinář pro klubové správce už v pondělí!

V pondělí 18. května odstartuje program školení klubových správců pro práci s novým informačním systém ČSH Handball.Net 2.0. Připravili jsme pro vás tři termíny webinářů, na něž následně naváže série školení v jednotlivých krajích. Důrazně doporučujeme všem klubovým správcům účast jak na webináři, tak na praktickém školení. Předmětem výkladu budou u každého typu školení jiná témata a řešené okruhy budou vzájemně navazovat. Termíny a podrobnosti k jednotlivým školením najdete v článku.

 

Pro co nejplynulejší přechod na nový informační systém Handball.Net 2.0 připravili pracovníci sekretariátu ČSH pro klubové správce členských klubů ČSH sérii školení.

Žádáme kluby, které zatím nezaslaly formulář Žádost o přihlášení klubového správce (ke stažení zde) a tím pádem dosud nenominovaly své klubové správce (připomínáme, že maximální počet jsou 3 kluboví správci pro jeden klub), aby tak učinily nejpozději do pátku 15. května 2020 zasláním vyplněného formuláře na email simunek@chf.cz.

 

1. Webinář

Pro klubové správce je následně připraven úvodní webinář, který proběhne on-line prostřednictvím aplikace Zoom. Webináře je možné se zúčastnit odkudkoliv, podmínkou je počítač (ideálně s webkamerou)/chytrý telefon a dostatečné internetové připojení. Po kliknutí na odkaz uvedený vedle vybraného termínu webináře je nutné umožnit ve vašem zařízení (mobil, počítač) instalaci aplikace Zoom (aplikace se stáhne automaticky, je třeba jen potvrdit další instalační kroky) a potvrdit přístup k danému vysílání. V případě, že již máte aplikaci Zoom nainstalovanou, přihlásíte se ke konkrétnímu vysílání zadáním ID čísla webináře (Meeting ID).

 

Webinář bude probíhat v následujících termínech:

Pondělí 18. května 2020 v 15.30 – přístup do vysílání v aplikaci Zoom zde (Meeting ID 995 1727 7494)
Úterý 19. května 2020 v 17.00 - přístup do vysílání v aplikaci Zoom zde (Meeting ID 984 4651 8236)
Středa 20. května 2020 v 16.00 - přístup do vysílání v aplikaci Zoom zde (Meeting ID 927 4745 4290)

 

Program webináře:

1. Členská matrika a příspěvky

2. Klubová matrika

3. Správa sportovišť

4. Modul žádostí

5. Ekonomický modul

6. Otázky k probíraným okruhům

Náplň výkladu těchto webinářů je ve všech třech termínech stejná. Je tedy na vašem výběru, kterého termínu se zúčastníte.

 

 

2. Praktická školení v regionech

Na program webináře naváže výklad dalších funkcí informačního systému na osobních školeních v jednotlivých regionech. Je vhodné, aby se jak webináře, tak osobního školení zúčastnili, pokud je to možné, všichni nominovaní kluboví správci daného klubu. Na školení budou klubovým správcům předávána přístupová hesla do systému.

Doporučujeme vzít si s sebou na školení notebook a případně poznámkový blok.

 

Termíny školení

Místo Termín Adresa Primárně určeno pro KSH
Plzeň 26. 5. 2020 v 16.00 Restaurace U Řezníka, Sokolovská 79, Plzeň JČ + Plz + KV
Brno 27. 5. 2020 v 16.00 SH TJ Moravská Slavia, Vídeňská 470/9, Brno - Střed JM
Ostrava 28. 5. 2020 v 16.30 Dělnický dům, Moláková 701, Ostrava - Polanka nad Odrou MS
Ústí n. L. 29. 5. 2020 v 16.30 SH TJ Spartak Ústí n. L., Keplerova 800/56, Ústí n. L. Ús + Lib
Úvaly 30. 5. 2020 v 10.00 Nám. Arnošta z Pardubic 164, Úvaly Pha + StČ
Zlín 2. 6. 2020 v 16.30  SH Datart Zlín, U Zimního stadionu 4286, Zlín Zl
Olomouc 3. 6. 2020 v 17.00 Klubovna DHK Zora Olomouc, U Stadiónu 1357/6a, Olomouc Ol
Jičín 4. 6. 2020 v 16:30 SH Jičín, Revoluční 863, Jičín KH + Par + Vys

 


Program školení:

1. Systém svazových zpráv a notifikací

2. Databáze dokumentů

3. Úvod do modulu smluv

4. Úvod do soutěžního modulu (správa družstev a přihlašování do soutěží)

5. Matriční žádosti (registrace nových členů a úpravy fotografií)

6. Úkoly klubových správců pro nejbližší období a další harmonogram

 

Do středy 20. května 2020 nahlaste na e-mail simunek@chf.cz jména účastníků a místo, na kterém se kluboví správci vašeho klubu školení zúčastní – tedy přihlaste své klubové správce na konkrétní školení. Primárně prosíme, aby se jednotlivé kluby účastnily školení ve svém kraji, v odůvodněných případech je ale možné zúčastnit se školení v jiném regionu.

 

Těšíme se na setkání!

 

Soubor dokumentů týkajících se zavedení nového informačního systému Handball.Net 2.0 najdete zde.