TV COM

Kalendář

<duben 2024>
poútstčtsone
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
7.11.2017 otevřeno: 3900 x

Vyhodnocení akce Handball Day – Hvězdy pro legendy

V poslední době jsou předmětem mnoha diskuzí v celém hnutí, i různých výzev ze strany teprve nedávno oficiálně vzniklé Asociace ligových klubů házené, resp. jejího předsedy, a následně i podnětu ze strany OKK (Odvolací a kontrolní komise) otázky kolem nejvýznamnější akce tohoto roku pořádané ČSH. Exekutiva ČSH se proto rozhodla touto cestou poskytnout veškeré informace ohledně této akce, jejího rozpočtu a zejména výstupů, které celé házené přinesly, všem členům, klubům i příznivcům házené.

PROČ jsme akci Hvězdy pro legendy pořádali?

Protože jde o nejlepší způsob prezentace sportu, ať ze strany médií, z hlediska rozvoje házené, partnerské spolupráce i směrem do házenkářské komunity. Tato akce nám navíc umožnila projevit úctu našim legendám a poděkovat jim po dlouhé době za všechny historické úspěchy, které pro náš sport vybojovali. Byl to zároveň i test našich schopností organizovat velkou událost. Akce měla obrovský mezinárodní ohlas. Jednalo se o největší svazovou prezentaci házené od roku 1990 (MS mužů).

 

PROČ jsme akci pořádali právě letos?

Šlo o součást komplexního plánu rozvoje házené. Vedle Dne házené/Handball Day jako oslavy významných výročí největších historických úspěchů československé házené do tohoto rozvojového projektu patří nebo patřily společné soutěže se Slovenskem od sezóny 2017/18, společná kandidatura na pořadatelství ME mužů 2022/2024 a rozvojové projekty zaměřené na mládež.
Červnový termín byl ideální pro pořádání „open“ akce nejen z hlediska počasí, ale také kvůli dostupnosti všech účastníků, využití vztahů na mezinárodní úrovni i možnosti financování akce).
 

CO nám všem jednotlivě akce PŘINESLA?

Jednotlivcům
- Možnost zapojení každého házenkáře do projektu (maratón, nábor dětí, mládežnický turnaj, současní i minulí reprezentanti)
- Přímý kontakt s těmi nejlepšími (historicky i současně)
- Pocit hrdosti k našim legendám, respekt k nejlepším hráčům současnosti

Klubům
- Možnost zapojení každého klubu (maratón, nepřímá účast, konkrétní výhody z partnerství)
- Materiálové vybavení formou distribuce přes krajské svazy

Všem účastníkům
- Radost, sounáležitost, vzájemný respekt

Svazu
V rámci ČR:
- Obrovský prostor pro prezentaci našeho sportu, který by nám jiná akce nevytvořila (TV, rozhlas, tisk, digitální média). Historicky poprvé jsme vytvořili událost, jejíž součástí chtěla média být a novináři sami hledali možnost zapojit se do této akce.
- Přesah nad rámec sportu, kdy jsme ukázali, že házená je skvělá pro všechny. Výsledkem byla názorná ukázka házené ve všech možných rovinách napojená na marketingovou strategii rozvoje do roku 2020 (wheelchair handball, walking handball, atd.)
- Konkrétně vyčíslitelné hodnoty poskytnuté našimi partnery (např. čtyřletá smlouva s Mizuno na kompletní vybavení všech národních týmů a velké slevy pro celé hnutí) a upevnění vazeb s našimi partnery

Na mezinárodním poli:
- Respekt v zahraničí (ojedinělá akce v rámci světového kontextu), nabídka spolupráce s IHF
- Potvrzení připravenosti k organizaci významné akce (MS, ME), viz slova prezidenta EHF Michaela Wiederera
- Zahraniční přímí účastníci, včetně 8 nejlepších hráčů světa – J.Richardson – 1995, D.Stefan – 1998, B.Gille – 2002, H.Fritz – 2004, T.Omeyer – 2008, S.Szmal – 2009, F.Jícha – 2010, D.Narcisse – 2012 ), prezidenti IHF a EHF jako nejlepší ambasadoři této akce a tedy celé české házené v zahraničí
- účast nejvyššího vedení Mizuno Europe v čele s Head of Europe panem Mitsuhirem Okamotou
 

KOLIK to stálo?

Celkové rozpočtované náklady akce v rámci schváleného rozpočtu: 8,2 mio Kč – viz příloha vyúčtování akce v pdf
Okamžitá hodnota poskytnutého prostoru v médiích: 8 mio Kč - viz přiložená prezentace v pdf
Okamžitá hodnota poskytnutého plnění našich partnerů v rámci akce: 2mio Kč – viz příloha vyúčtování akce v pdf
Nejlepší možná prezentace naší nové značky v rámci akce „zdarma a k nezaplacení“

 

VYHODNOCENÍ akce detailně

viz příloha pdf zde