Jednou z doprovodných aktivit při tvorbě nové obchodní a marketingové strategie ČSH je také snaha získat co možná nejrozmanitější zpětnou vazbu, jak náš sport vnímají lidé působící mimo házenkářské prostředí. Pomozte rozšířit povědomí o nové kampani, která by měla přinést důležitá data pro další práci svazového marketingu.
Český svaz házené se v rámci budování nové obchodní a marketingové strategie rozhodl oslovit také mimoházenkářskou veřejnost, na kterou zacílil svou kampaň na kreativním portále Future Bakery. Zaměřena je především na získávání názorů široké české veřejnosti na náš sport. „Vážíme si postřehů házenkářů a budeme pochopitelně rádi, za impulsy pocházející také z naší komunity. Tuto konkrétní kampaň na portále Future Bakery jsme ale zadávali s cílem poznat názor lidí stojících mimo naše hnutí, od sportovních fanoušků, přes sportovce až po kreativce, marketéry a další specialisty na poli reklamy a PR,“ přibližuje cíle aktuální kampaně „Házená není pro šampóny“ nový šéf svazového marketingu Daniel Novotný.
Zapojit se do tohoto projektu může pochopitelně každý, tedy i členové hnutí. Očekávání od kampaně by však taková aktivita nesplnila beze zbytku. „Aby splnila kampaň svůj cíl, chtěli bychom spíše požádat házenkářky a házenkáře, aby informace o projektu sdíleli dále. Chceme získat nejen vítězné návrhy, využitelné v navazujících kampaních, ale i co nejbohatší zpětnou vazbu právě z prostředí mimo házenou,“ doplňuje Novotný, který vyzývá: „Rádi bychom proto požádali házenkářskou veřejnost o rozšíření povědomí o již běžící kampani do rodin, mezi spolupracovníky, přátele, pro ty mladší z nás pak mezi spolužáky nebo učitele.“
A na co se kreativní portál Future Bakery svých návštěvníků mj. ptá?
Co si o házené myslíte a co byste jí doporučili?
V čem Vás baví? A naopak, v čem ne/proč Vás neoslovuje?
Jak by se házená měla tvářit a co by měla dělat a podnikat, aby Vás začala zajímat?
Jak oslovit rodiče dětí, aby jí dali přednost před ostatními sporty?
Co u házené postrádáte? Jaké informace o ní postrádáte?
Kampaň probíhá do konce měsíce dubna a více informací nalezneteZDE
Ještě tento týden pak osloví ČSH přímo házenkářské hnutí v otázce dalšího důležitého tématu připravované marketingové koncepce. „Využijeme k tomu jak interních informačních kanálů, tak anketních polí na webových stránkách i facebookovém profilu. Na rozdíl od probíhající kampaně s Future Bakery budeme chtít v tomto případě znát názor přímo z hnutí, neboť se daná problematika týká naší společně identity," naznačuje prezident ČSH Radek Bendl.