TV COM

Kalendář

<duben 2024>
poútstčtsone
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
6.4.2016 otevřeno: 2139 x

Personální změny v komunikaci ČSH

S cílem posílit interní komunikaci svazu dochází ke změnám v personálním obsazení svazového PR. Nová komunikační strategie ČSH by měla být dotvořena do konce června tohoto roku a bude součástí širší obchodní a marketingové koncepce.

V návaznosti na probíhající personální audit i tvorbu nové mediální a komunikační strategie se vedení ČSH rozhodlo okamžitě řešit obsazení pozic pracovníků pro kontakt s médii a veřejností. Pozici PR managera ČSH tak opouští Vít Chalupa, kterému se povedlo kvalitativně posunout servis pro novináře a externí komunikaci obecně. „Vítkovi za spolupráci děkujeme. Od novinářské obce máme na jeho působení jen pozitivní reakce,“ připomíná svazový šéf Radek Bendl.


Vít Chalupa bude pro ČSH pracovat ještě v měsíci dubnu, poté se bude věnovat projektům mimo házenkářské prostředí. Přechodně převezme komunikaci svazu dosavadní webová redaktorka Alžběta Vejrostová a do služeb házenkářského hnutí se po téměř dvou letech vracející Jan Vtípil. Ten už v posledních měsících na svazové stránky přispívá články o nižších soutěžích. „Jde o určité provizorium, než bude dotvořena strategie v oblasti komunikace. Věříme, že dokážeme do nového funkčního modelu naskočit od července, tedy od nové soutěžní sezóny,“ doplňuje Daniel Novotný. Komunikační strategie je jedním z bodů, kterými se vedle Exekutivy ČSH zabývá také pracovní skupina odborníků právě kolem Novotného. Jejími členy je například ředitel ČT Sport Jiří Ponikelský, místopředseda představenstva největší české mediální agentury MÉDEA Filip Doubek, nebo Petr Topinka, který řídil v pozici CEO více než 20 let nadnárodní reklamní agenturu Mark/BBDO. „Komunikační strategie jde ruku v ruce se strategií obchodní a marketingovou a už při jejich tvorbě chceme být v užším kontaktu než doposud s širokou házenkářskou veřejností. Na některé problémy budeme chtít znát předem její názor, jiné budeme chtít správně lidem přiblížit. Proto nyní upřednostňujeme posílení interního PR,“ upřesňuje Novotný pozadí personálních změn.

 

Kontakty na PR pracovníky a zaměstnance ČSH naleznete ZDE