Komise mládeže vyhlašuje výběrové řízení na pořádání Konference mládeže, Narodního finále Novinářského kalamáře a finálového turnaje Házenkářského desetiboje. Více informací naleznete v článku.
Máte zájem o zajištění Konference mládeže v roce 2016?
Komise mládeže společně s Trenérsko – metodickou komisí ČSH připravuje Konferenci mládeže 2016. Do výběrového řízení se mohou hlásit kluby z celé České republiky.
Pokud máte zájem Konferenci mládeže ve dnech 9. – 10. 1. 2016 ve svém městě uspořádat, zasílejte své klubové nabídky nejpozději do 31. 10. 2015 na e-mailovou adresu mladez@chf.cz
Vaše klubová nabídka musí obsahovat popis zajištění a cenovou kalkulaci níže uvedených bodů (popř. dalších nákladů):
1. Možnost pronájmu haly, tělocvičny a učebny (cena na 1 hodinu);
2. Možnost zajištění šaten na hale (cena pronájmu);
3. Možnost ubytování posluchačů a lektorů v místě konání Konference (cena na osobu/noc), kapacita ubytování cca 80 míst (popř. možnost noclehu ve vlastním spacáku);
4. Zajištění stravy (cena za jednotlivá jídla);
5. Minimálně jedno demonstrační družstvo starších žáků/žákyň (příp. mladšího dorostu), možno i z okolí;
6. Možnost zajištění audiovizuální techniky a promítacího plátna.
_______________________________________________________________________________________________
Máte zájem o zajištění a pořádání národního finále Novinářského kalamáře?
Organizace finálového turnaje Novinářského kalamáře se v předešlém roce skvěle zhostili pořadatelé z Karviné. ZŠ Slovenská a klub HBC OKD Karviná společně zorganizovaly velmi atraktivní národní finále obou kategorií.
Pro tento soutěžní ročník 2015/2016 se Komise mládeže rozhodla vypsat na pořadatele národního finále Novinářského kalamáře opět výběrové řízení.
Pokud máte tedy zájem uspořádat toto klání družstev základních škol v kategorii chlapců či dívek, popř. obou kategorií ve dnech 25. – 27. 5. 2016 ve svém městě či na své škole, zasílejte nabídky nejpozději do 11. 11. 2015 na e-mailovou adresu mladez@chf.cz. (Po zkušenostech z předešlých let upřednostňujeme nabídky na pořádání obou kategorií součastně v jednom místě.)
Organizace národního finále spočívá především v zajištění sportovní haly na házenou, pozvánek pro jednotlivá družstva, zpracování hracího plánu, zajištění rozhodčích a pořadatelské služby, zajištění cen, zajištění ubytování a stravování zúčastněných družstev, organizaci zahajovacího a závěrečného ceremoniálu.
Vaše nabídka by měla obsahovat popis zajištění níže uvedených bodů:
- Možnost pronájmu sportovní haly po celou dobu konání akce
- Možnost pronájmu klubovny (učebny) pro organizační záležitosti
- Zajištění stálých šaten na hale pro všechny účastníky po dobu konání akce
- Možnost ubytování účastníků v místě nebo v blízkosti konání akce
- Zajištění stravy
- Zajištění pitného režimu pro všechny účastníky
- Zajištění zdravotní a pořadatelské služby
- Zajištění kvalifikovaných organizátorů a pomocníků.
Další informace o poskytnuté dotaci na pořádání ze strany ČSH a dalších podmínkách finanční participace jednotlivých družstev se dozvíte z rozpisu Novinářského kalamáře – bod 8.
Z došlých nabídek vybere Komise mládeže Českého svazu házené organizátora akce.
______________________________________________________________________________________________
Máte zájem o zajištění a pořádání „MČR“ v Házenkářském desetiboji chlapců či dívek?
Vyvrcholením tohoto úspěšného projektu pro kategorii mladšího žactva v podobě „Mistrovství České republiky“ se v uplynulých letech skvěle zhostili organizátoři DHC Plzeň a SK Velká Bystřice.
Pro tento soutěžní ročník 2015/2016 se Komise mládeže ČSH rozhodla vypsat na pořadatele dívčího i chlapeckého „Mistrovství ČR“ v Házenkářském desetiboji opět výběrové řízení.
Pokud máte tedy zájem „Mistrovství České republiky“ v Házenkářském desetiboji dívek ve dnech 3. – 5. 6. 2016 či chlapců ve dnech 3. – 5. 6. 2016 ve svém městě uspořádat a mít tak automaticky zajištěnou účast Vašeho družstva, zasílejte nabídky nejpozději do 11. 11. 2015 na e-mailovou adresu mladez@chf.cz, také vyznačte, o jakou kategorii máte zájem.
Vaše nabídka musí obsahovat popis zajištění a cenovou kalkulaci níže uvedených bodů:
- Možnost pronájmu sportovní haly + tělocvičny o min. rozměrech 20 x 12 m po celou dobu konání akce;
- Možnost pronájmu klubovny (učebny) pro organizační záležitosti;
- Zajištění stálých šaten na hale pro všechny účastníky po dobu konání akce;
- Možnost ubytování cca 80 – 100 účastníků v místě nebo v blízkosti konání „MČR“ ve standardu ubytování na lůžku;
- Zajištění stravy pro 110 – 120 účastníků;
- Zajištění pitného režimu pro všechny účastníky;
- Zajištění zdravotní a pořadatelské služby;
- Zajištění kvalifikovaných organizátorů a pomocníků;
- Zajištění účastnických triček včetně potisku;
- Zajištění fotobuněk.
Vedle Vaší nabídky obsahující popis zajištění a vyčíslení nákladů přiložte také vyplněný „Rozpočet akce“, který je ke stažení zde.
Z došlých nabídek Komise mládeže Českého svazu házené vybere nejlepší!!!