TV COM

Kalendář

<duben 2024>
poútstčtsone
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
15.8.2014 otevřeno: 2195 x

Česká televize se stává generálním mediálním partnerem české házené

Česká televize se stává generálním partnerem ČSH. Spolupráce s veřejnoprávní televizí, která se díky svému kanálu ČT Sport významně věnuje českým tradičním sportům, mezi které házená nepochybně patří, je významným počinem v mediální oblasti našeho sportu. Jde už o druhé uzavřené mediální partnerství ČSH v krátkém období – na jaře házená vstoupila do spolupráce s vydavatelstvím Vltava Labe Press.

 

 

 

 

Jeden z historicky nejúspěšnějších českých kolektivních sportů se objevuje na obrazovkách už přes půl století. „Házená od konce padesátých let patřila na televizní obrazovky a jsme rádi, že budeme přinášet dramatické bitvy na palubovkách i do budoucna. Sport, jehož hvězdou je jeden z nejlepších házenkářů světa Filip Jícha, si to jistě zaslouží,“ uvedl výkonný ředitel ČT Sport Jiří Ponikelský.

 


Házená si spolupráce s ČT váží. „Házená na obrazovku jednoznačně patří a nezastírám, že toto spojenectví bylo jednou z našich priorit. Již dříve se nám podařilo dotáhnout spolupráci s vydavatelem Deníků a nedlouho před startem nové extraligové sezóny přichází druhý významný mediální partner, vůbec nejvýznamnější na českém mediálním poli. Mladí hráči potřebují sportovní vzory, a pokud je budou pravidelně vídat, bude to pro náš sport jen dobře,“ prohlásil Aleš Pospíšil prezident Českého svazu házené.
 

 

Podobně mluví i David Trávníček, předseda představenstva SPORT INVEST Marketing, marketingového partnera ČSH. „Česká televize je od této chvíle významným partnerem české házené. Příchod tak silného partnera bylo jedním z cílů naší spolupráce s ČSH a jsem přesvědčen, že to není ještě poslední mediální partner, který spojí svoje plány s házenou,“ naznačil Trávníček, že příchodem ČT se mediální pool neuzavírá.
 

 

Užší spolupráce s Českou televizí by mělo mimo dalších komunikačních aktivit, včetně zpravodajských a publicistických, přinést navýšení přenosů z extraligových zápasů a lepší prezentaci dalších partnerů ČSH. Konkrétní seznam přenosů je ještě v jednání, ale do konce letošního roku půjde o devět přímých přenosů v tradičním nedělním čase, zvažují se možnosti navýšení pro všední dny.