TV COM

Kalendář

<duben 2024>
poútstčtsone
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Informace o akcích a zajímavosti z házené do vašeho emailu. Přihlaste se k odběru novinek.
Email
14.4.2014 otevřeno: 1931 x

Deníky VLP – nový partner české házené

Česká házená získala silného mediálního partnera ve společnosti VLP, vydavateli desítek regionální titulů, který provozuje portál www.denik.cz.


Uzavření mediální spolupráce mezi Deníkem a ČSH navazuje na již dříve uzavřené partnerství mezi ČSH a sportovní agenturou SPORT INVEST Group. V rámci mediálního partnerství budou krajské Deníky pravidelně informovat o všech házenkářských soutěžích, od mládežnických klání v rámci Žákovské ligy až po Extraligu mužů a Interligu žen. Samozřejmostí bude i komplexní informační servis okolo mužské i ženské házenkářské reprezentace. Informační servis bude obsahovat i další zajímavosti ze světa házené.

 

Skupina VLP, která je vydavatelem několika desítek regionálních deníků, je novým a nutno říci, že silným partnerem našeho sportu. Věřím, že vzájemná spolupráce zlepší házenkářský zpravodajský servis u nás a rozšíří povědomí o házené jako skutečně moderním kolektivním sportu, který může být i dnes atraktivní pro děti a mládež v celé České republice," říká Aleš Pospíšil, prezident ČSH.
 

 

Partnerství podtrhuje snahu regionálních Deníků podporovat činnosti, které vedou k aktivnímu způsobu života a nabízejí pozitivní vzory mladým lidem. Budeme se těšit z úspěchů české házenkářské reprezentace, ale se stejným zápalem a chutí vyzdvihneme lidi, kteří obětavě a nezištně věnují svůj volný čas, aby probudili zájem dětí o tento krásný a všestranný sport. Vážím si toho, že se Český svaz házené systematicky věnuje školákům," uvedl výkonný ředitel VLP Jan Pertl.
 
 

 

VLP je prvním strategickým mediálním partnerem české házené. Jsem moc rád, že se nám jednání podařila dotáhnout do úspěšného konce. Velký zájem o mediální spolupráci je pro nás zárukou aktivace dalších partnerství, což je naším společným prvořadým cílem," komentuje David Trávníček, předseda představenstva SPORT INVEST Marketing.

 

 

Prezident ČSH Aleš Pospíšil s šéfredaktorem vydavatelství Vltava-Labe-Press Janem Pertlem (vpravo) a výkonným ředitelem Sport Invest Marketing Davidem Trávníčkem po podpisu smlouvy o vzájemné spolupráci.
Foto: Deník/Martin Divíšek